Lamborghini Centenario

Lamborghini Centenario (Mariusz Zmysłowski © 2016)

Szczera i osobista relacja: salon samochodowy w Genewie 2016

Od tegorocznego salonu samochodowego w Genewie minęło kilka tygodni. Widzieliście już nasze wielkie galerie zdjęć, przeczytaliście pewnie sporo relacji - w magazynach i w Internecie. Teraz ja zapraszam Was na trochę nietypową wycieczkę po wielkiej hali genewskich targów.

Ten artykuł ma 3 strony:

Wstęp

W tym roku premier w Genewie było na pęczki. Podczas pierwszego pełnego dnia prasowego, tłum dziennikarzy przemieszczał się tylko jak chmura od producenta do producenta, by być przy każdej opadającej plandece. Czy faktycznie było warto? Jeśli ktoś lubi wrażenia podobne do tych, których dostarcza stanie w pierwszym rzędzie, przy samej barierce podczas koncertu Queens of the Stone Age i do tego chce w trakcie robić jeszcze zdjęcia lub nagrywać film — nie znajdzie lepszego sposobu na oglądanie nowych samochodów. Ja wolałem przejść się szlakiem premier jakieś 15–20 minut po tej chmurze.

O tym, które premiery były najważniejsze podczas salonu samochodowego w Genewie, lepiej od wszelkich rankingów świadczą tłumy utrzymujące się przy danych samochodach. W tym roku były trzy modele, których sfotografowanie bez kogoś w kadrze graniczyło z cudem i zawsze wymagało małych przepychanek. Zgodnie z kryterium nieustannego tłumu najistotniejszymi premierami były: Bugatti Chiron, Volvo V90 i Škoda VisionS. Egzotyczny sportowiec, o którym kilka słów jeszcze za moment, był przynajmniej odgrodzony barierkami. Wymagał za to stania w kolejce w oczekiwaniu na swój czas na stoisku. Przy Volvo może nie musiałem czekać by zbliżyć się do V90, ale minęło kilka minut zanim doczekałem się możliwości zamknięcia wszystkich drzwi i bagażnika. Podobnie było z VisionS.

Zobacz również: Test nowej hybrydy Škoda: Superb iV

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Jak rowerzyści mogą (nie)świadomie irytować kierowców? Jaka jest rzeczywista pojemność bagażnika w naszych wozach? Dada: Modyfikowane klasyki Beerfest - dla smakoszy piwa i... fanów motoryzacji! Renault Twingo Energy Tce 90 - czy ten samochód, ma szansę zostać najlepszym, miejskim autem? Cytrynka na spodniach Dlaczego Sébastien Loeb wystartował w Monte Carlo i jak długo potrwa dominacja Volkswagena? Vintage Auto Art w galerii Kuratorium Po co Volvo wprowadziło do sprzedaży auto w ilości 5 sztuk? 1994 Mercedes-Benz E250TD 20V - panzerkampfwagen Gran Turismo Polonia / Expo 2015 - relacja Citroën C4 Cactus - awangarda dla każdego

Popularne w tym tygodniu:

Auto Nostalgia 2020